perjantai 4. marraskuuta 2016

California 1400 Takakaatumaraudat sivulaukkujen suojaksi osa 13

Kahdestoista työvaihe


Kiinnitysosia
Pari tuntia töitä kaatumaraudan kiinnitysosien parissa mutta muuta edistystä ei kovasti tapahtunut. Merkittävintä lienee että autoon tuli kilometrejä useita kymmeniä kilometrejä Ylö- ja Sääksjärven välillä. Päivän mittaan kun kävi pajallani henkilöitä useita ja kaikkien kanssa oli tärkeää asiaa.

Puheet eivät auta
Puhumalla moottoripyöristä eivät asiat kauheasti edisty. Toisaalta oli kiva kuulla edistymisessä myymäni Savemo-6-Benellin "Valenti" osalta. Samalla kaverilla on työn alla myös Ducati 860. Erikoinen maassamme. Poikkeaa yleisestä linjasta olemalla "jousikantinen".

Kävijöitä
Työkalunlainaaja kävi kyselemässä neuvoja työkalun käytöstä ja mahdollisen uuden vuokratilani edustaja katsastamassa laitteideni määrää.

Haitta vain pientä
Sinänsä mukava ja vaiherikas päivä mutta hommat eivät edistyneet. Mutta ei se näin rakentelun alkukaudesta haittaa. Keväällä vasta on kiire. Toki sosiaalinen elämä on mukavaa ja varsinkin Kerholla kahvin ja leivosten keralla.

Tai edistyi ihan vähän mutta meni lauantain puolelle.

 Kaatumarauta valmiina maalarille.

Valmiin tuntuista
Lokasuojan jatke sai ryppymaalin sijasta satiinisen muovimaalin. Rekisterikilven kiinnikettä pitää vielä muokata ja sähkötyöt tehdä että rekisterikilven valolle saakka tulee sähkö.

Palvelu liki
Maalariliike sijaitsee Kerholta muutaman sadan metrin päässä. Laitetaan kiiltävän musta pinta.

Lisävalot keulalle
Seuraava rakentelukohde lienee lisäpitkien asennus. Se vaatii keulaan telineen. Sen voisin toteuttaa ruostumattomasta teräksestä. Rosterin saa kiiltämään kuin kromin kunhan sitä hieman kiillotuskoneella pyyhkäisee. Sitä varten hankin sisallaikan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti