lauantai 16. helmikuuta 2013

Carillofornia Trike Perävaunu

Itämaankiertäjän (Velorex, tai jotain sieltäpäin) entinen lasikuituinen sivuvaunun kori kokee uuden tulemisen aerodynaamisena perävaununa Carillofornia Triken perässä. Suunnittelu ja toteutus Triken omistajan käsialaa.

Aisan lukko ja sähköliitäntä.

Alkuperäiseen vetokoukun nupin kiinnityspaikkaan täytyi tehdä noin 15 cm jatke taapäin että aisan lukitusalpa mahtuisi. Takalaukku tuli liian lähelle.

Perävaunu.

Vaunuun tulee vielä pieniä muutoksia: "tuulilasi" ehkä lähtee sen takana olevaan aukkoon tulee lasikuituinen kate kunhan hieman päivät lämpenevät kevään tullen. Vaunussa on myös "kuorman tunnistavat" iskunvaimentimet. Mitä kovempi kuorma sitä pystymmässä iskarit ovat. Kuvassa jäykimmässä maksimikuorma-asennossa.

Perävaunu perässä.

Perävaunun osat ja rakenteet ovat koossa. Lokasuojatkin paikoillaan.

 Runko ilman koria.

 Pyörän tuenta ja lokarin kiinnitys.

Eestä ja takaa.

Lokasuojat ovat lennokkaat. Ehkä kuraläpät vielä niin korin peräosa pysyisi puhtaampana. Perässä on rekisterikilven paikka. Perävaunua käytettäessä ei pyörän kilpi näy taaksepäin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti