keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Carillofornia Trike takalokasuojat 2

Kummatkin lokasuojat ovat paikoillaan. Tarvitaan kiinnikkeiden hiekkapuhallus ja mustamaalaus. Seuraavana valojen asettelu lokasuojiin.

 Mustat umpivärjätyt lokasuojat ovat harmittomat.

Kuvasta puuttuvat vielä sivulaukut, ylempi takalaukku ja pölykapselit. Pölykapseleiden väri voisi olla vaikka oranssi tai ainakin harmaa.
Etupyörä vaikuttaa hieman orvolta ja on kuin ei oikein istuisi tyyliin. Ehkäpä valupyörä olisi siihenkin soveliaampi.

Takalaukku peittää suurimman osan tekniikasta.

Kunhan sivulaukutkin ovat paikoillaan niin rakenteista ei näy juuri mitään.

Pyörästä irrotetut alkuperäiset rakenteet kuten takapyörä, perävaihde, lokasuoja valoineen ja muutamia pienosia, painovat yhteensä noin 30 kg. Kyseisen painon voi vähentää korvaavien rakenteiden painosta niin saadaan pyörän painonmuutokseksi noin 20 kg! Se ei ole paljon. (Laskelmassa ei ole lokasuojien ja takalukun painoa.) Yllättävän kevyitä rakenteita pystyimme tekemään. Aina kun käytännön kannalta oli edullista käyttää alumiinia niin sitä käytettiin.

Siisti sivuprofiili.

Peräylitystä ei juuri ole ja muutenkin rakenne näyttää kohtuullisen kompaktilta.
Osa pyörän muotosuojista ei ole paikoillaan ja taka-astinlaudat ovat tekemättä.

Entisen takapyörän tyhjäksi jättämän tilan voisi vielä hyödyntää.
Tavaratelineen päällä oleva harmaa möykky ei ole ufo eikä liity suoranaisesti moottoripyöräilyyn. Ompahan kiinteistön p**kakaivo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti